Po necelom roku snaženia sme v stredu 16. 6. 2021 dopísali poslednú kapitolu projektu Robotika… a robot ti tyká. Projekt poznačený krízou vďaka obrovskému úsiliu mnohých ľudí uzrel svetlo sveta aj napriek pandémii. Je až neuveriteľné, že v ťažkých podmienkach lektori boli schopní prednášať a my učitelia spolu so študentmi sa vzdelávať v tak náročnej oblasti, ako je programovanie robotov na diaľku.
V Robotickej lige v rámci projektu Robotika... a robot ti tyká sa nášmu tímu darilo. Obsadil 3. miesto v konkurencii ďalších zapojených škôl.
Prvé miesto: IV. E s 115 hlasmi
https://www.youtube.com/embed/lYaFNPtVMoY
Dnes máme za sebou druhý súťažný deň. Prvou úlohou NAA bolo prejsť bludisko za pomoci senzorov na nohách, pomocou kamery a ultrazvukového senzora. Pomôcť mu mali aj navádzacie značky. Druhou úlohou bolo urobiť rozhovor s Naom, v ktorom by sme mali predstaviť našu školu. Ako sa nám to podarilo, si môžrete pozrieť vo videu.
Takto sa za obľúbené rozprávkové či knižné postavy z detstva prezliekli triedy I. B, I. C, II. D, III. A, III. D, III. E a IV. E:
https://photos.app.goo.gl/Ck1rH88cjBZ1LDEM6
Pozdravujeme celú školu a posielame slniečko :-)
Výnimku z nosenia rúška majú fotografované osoby na čas nevyhnutný pre výkon procesu fotografovania.
Aj napriek komplikovanej pandemickej situácii sa v školskom roku 2020/21 na Gymnáziu VPT realizoval medzinárodný projekt s názvom ROBOTIKA.. a robot ti tyká. Snahou projektu je prostredníctvom humanoidných platforiem robotov podporovať a rozvíjať u žiakov projektový prístup v myslení, vzdelávaní a rozvíjať kritické a logické myslenie. Do projektu boli zapojené tri vybrané slovenské gymnáziá a niekoľko ďalších z Čiech. Šiesti študenti našej školy sa spolu s učiteľmi tento školský rok online vzdelávali vo svojom voľnom čase. Konečne sme mohli tento týždeň natočiť nejaké reálne zábery a urobiť fotky. Tu je krátke videjko. Projekt ešte beží. Tak nám držte palce pri záverečných úlohách. Po ukončení projektu technika na škole ostáva a budú s ňou môcť pracovať naši budúci študenti.